Verzending

Elke verzending bij Heathen Mead wordt met liefde behandeld van begin tot eind.
Wij zorgen ervoor dat bestellingen geplaats voor 23:50 de volgende of eerstvolgende dag op de post worden gedaan.
Hierdoor zal u het pakketje binnen 2-3 dagen binnen hebben.

Wij versturen onze pakketjes in speciaal ontworpen dozen voor flessen.
Zo zullen onze producten altijd in goede staat bij u aankomen.
Ook wordt elke verzending verzekerd opgestuurd met een track & trace code.
Hierdoor kan de verzending wat duurder zijn dan bij andere webshops.

Het kan voorkomen dat PostNL vertraging heeft waardoor het pakketje later bij u aankomt.
Deze vertraging zou u dan kunnen volgen via uw track & trace code.

Heathen Mead is niet aansprakelijk voor vertragingen veroorzaakt door PostNL.

Retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via HeathenMead@gmail.com. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Uitzonderingen retourneren

Omdat wij vooral mede / honingwijn verkopen kunnen wij geen producten terugnemen die geopend zijn. Als de kwaliteit van het product niet naar wens is kan dit opgestuurd worden en krijgt de klant een vervangend product.  U kunt een product niet retourneren als:

  1. De zegel van het product gebroken is.
  2. Schade is gemaakt op het product door de klant.

Garantie

Heathen Mead zal er altijd voor zorgen dat wij kwaliteit leveren. Mocht er een geval zijn waaruit blijkt dat dit niet zo is kan de klant contact met ons opnemen. Wij zullen dan onderzoeken of het gekochte product aan onze standaarden voldoet. Blijkt dit niet zo te zijn krijgt de klant een nieuw product opgestuurd.

 

 

Bewaren